Øvelse: Min GLADLISTE

”Der skete bare en ændring inden i mig, imens jeg sad og lavede dine øvelser, Pia. Jeg fandt lige som hjem til mig selv igen og det var så dejligt at mærke”

– Line, 36 år, journalist

Det skal du BRUGE

  • Et stykke papir
  • Et stykke tykt papir/karton eller lign.
  • Noget at skrive med
  • Tuscher, farver etc.

 

SÅDAN gør du

  1. Sæt dig godt tilrette, inde- eller udenfor og skriv en hurtig liste over 10-20 ting, du holder af og som kan give dig en lykkefølelse.

Brug evt. Hurtigskrivningmetoden, den stopper effektivt din indre kritiker 😉

Hurtigskrivningmetoden går helt enkelt ud på bare at skrive løs uden at stoppe op og analysere og vurdere. Bare skriv hvad der popper op.

Her kan du se, hvad én af mine Instagram følgere, Agnete, skrev, da hun lavede sin GLADLISTE

2. Skriv listen over på et stykke tykt karton/papir evt. tilføj/tegn en ramme rundt op eller dekorer den på anden vis.

3. Hæng listen op et synligt sted, hvor du kan se på den hver dag (min hang på et køkkenskab) og dermed også glædes ved hver dag/alle de gange, du ser på den.

Må du altid blive ved med at gøre dig selv glad

Kærlig hilsen ❤️
Pia